MESSU- JA SOMISTUSALAN LIITTO PALKITSI MESSUOSASTOJA

KEMVIT JA SIEVIN JALKINE VOITTOISIA

12.05.2017  •  Kuvat: Merja Ojala

Messu- ja somistusalan liitto järjestää yhteistyössä messujärjestäjien kanssa vuoden 2017 kuluessa kolme Paras messuosasto -kilpailua. Yksi osakilpailuista käytiin Finnclean-messujen avajaispäivänä 10.5.2017 ja voittajaosastot valittiin sekä alle 40 m2 että yli 40 m2 osastoista. Raadin muodostivat Messu- ja somistusalan liitto ry:n hallituksen jäsen Markus Lebeitsuk, Siivoussektori Oy:n hallituksen puheenjohtaja Heikki Rannikko sekä Finnclean-messujen projektipäällikkö, myyntiryhmäpäällikkö Mikael Wänskä Tampereen Messut Oy:stä.

Yli 40 neliön osastoista palkittiin Kemvit Oy:n osasto

Paras messuosasto -kilpailun yli 40 neliön sarjassa voitti Kemvit Oy, palkinnon vastaanotti Juuso Viherlaakso.

Yli 40 neliön osastoista palkittiin Kemvit Oy:n osasto, jonka oli suunnitellut Tapahtumatuotanto InSitu Oy. Raadin mukaan yrityksen ilme on uusiutunut ja omia tuotteita oli hyödynnetty erinomaisesti osaston toteutuksessa. Erityismaininnan ansaitsi yrittäjän heittäytyminen mukaan vahvasti omalla persoonallaan perhe mukaan lukien, sekä koko messualueen hyödyntäminen kokonaisuudessaan erilaisilla lisänäkyvyyksillä.

Voittajan kommentit:

Alle 40m² osastoista palkittiin Sievin jalkine Oy

Paras messuosasto -kilpailun alle 40 neliön sarjassa voitti Sievin Jalkine Oy, palkinnon vastaanotti Markku Heikkilä.

Alle 40m² osastoista palkittiin Sievin jalkine Oy, jonka osaston oli suunnitellut Messua Oy. Raati toteaa perusteluissaan, että osaston kokonaisilme oli selkeä ja tyylikäs, tuotteet oli nostettu hyvin esille ja asiakas huomioitu toteutuksessa hyvin. Näytöllä esitetty tuotteen valmistusprosessi konkretisoi tuotteen laadun.

Voittajan kommentit:

Onnea voittajille!

Loppusuoralla mukana raadin arvioinneissa olivat myös Palmia Oy:n, Metsä Tissue Oyj (Katrin):n sekä Suomen Alfa- Cleaning Oy:n osastot.