Messu- ja somistusalan liitto ry:n ja Tampereen Messut Oy:n yhdessä järjestämä Paras messuosasto -kilpailu Alihankinta 2015 -messuilla 15.-17.9.2015

Alle 40 neliömetrin kokoisten osastojen sarjassa palkittiin parhaana Kraftmek Oy (D 235). Messuosasto herätti kiinnostusta voimakkailla väreillä ja katseenvangitsijana- ja keskustelunherättäjänä toimi moottoripyörä. Myyntihenkinen henkilöstö lähestyi aktiivisesti ja tiesi yrityksen messuosallistumisen tavoitteet. Messuosastoa kiiteltiin myös toimivasta tilankäyttöratkaisusta. Pienehkö osasto oli näyttävä, koska tila oli otettu huomioon myös korkeussuunnassa ja osasto oli rajattu kevyesti lankaverhoja hyödyntämällä.

Kraftmek

Suurempien, yli 40 neliömetrin kokoisten osastojen sarjassa voiton vei SSAB (A 402). Osastolla oli onnistuttu tarinoiden ja ihmisten kuvien kautta inhimillistämään kovaa teollisuusbisnestä. Helpostilähestyttävyys ja asiantuntijuus tekivät vaikutuksen tuomaristoon. Avoimen kulmaosaston valoisuus, brändivärien käyttö ja avara yleisvaikutelma viimeistelivät kokonaisuuden.

SSAB

Tuomariston muodostavat Jari Harmoinen (Messu- ja somistusalan liitto ry), Tarja Virmala (toimitusjohtaja, Markkinointiviestinnän Toimistojen Liitto MTL ry) sekä Jouni Aalto (markkinointipäällikkö, Tampereen Messut Oy).