PARAS MESSUOSASTO KILPAILU JYVÄSKYLÄSSÄ TEKNIIKKA 2014-MESSUILLA

Alle 40m² osastojen sarjan voitti Leine&Linde Finland Ab. Osaston suunnittelusta vastasi  Monica Wallenius, Sture Exhibitions  ja sama ruotsalainen yritys hoiti rakentamisen.  Avaraan perusratkaisuun mahtui tuotteiden konkreettisen esittelyn lisäksi pieni, pirteällä oranssilla korostettu neuvottelualue. Hyvän valaistuksen lisäksi tuotteiden päälle saatiin valoa hauskoista, trussista pitkien johtojen päässä roikkuvista pikkuvalaisimista. Vaaleat, kiiltävät seinäpinnat heijastivat hienosti valoa, ja kokonaisuus oli tyylikäs ja siististi toteutettu.

Suurten osastojen sarjan voitto tuli Suomeen, parhaaksi valittiin Siemens Osakeyhtiön osasto. Sen suunnitteli  Soili Miinala  Standi People Oy:stä, joka myös rakensi osaston. Suuri näyttöseinä toimi hyvänä huomion herättäjänä ja sitä käytettiin myös tuote-esittelyihin. Osaston lattian ”verkosto” teippaukset liittivät esittelytasot toisiinsa.Trussin valoilla osastolla saatiin hyvä yleisvalaistus.

Jyväskylässä kilpailun tuomaristossa olivat liittomme edustajana Jari Harmoinen ja messujen edustaja Ilari Tervakangas.