Tampereen Alihankinta 2012 messujen voittajaosastot

Tampereen Messut Oy:n syyskuussa järjestämät Alihankinta 2012-messut täyttivät kaikki käytettävissä olevat hallit, joten valinnan varaa oli runsaasti. Tampereella valinnat tekivät Tampereen Messujen markkinointipäällikkö Jouni Aalto, Tuula Rantalaiho Kumiteollisuus ry:stä ja Messu- ja somistusalan liiton edustajana Jari Harmoinen.

Fiskars

Alle 40 m2 sarjassa parhaaksi valittiin Fiskarsin osasto, jonka oli rakentanut Mainos Visitor Oy, suunnittelijanaan Anita Reittu samasta yrityksestä. Fiskarsin brändin mukainen ilme, rauhallinen ja selkeä tunnelma vakuuttivat tuomarit. Osaston rakenteet ja kalusteet oli siististi toteutettu ja kokonaisuus oli viimeistelty.

Forssan Seutu

Forssan seudun osasto oli voimakas mutta harkittu ”väriläiskä”, joka ei varmasti jäänyt huomaamatta. Sanoma oli selkeästi ja hauskasti esillä, ja osastohenkilökunta toimi aktiivisesti.
Yli 40 m2 osastojen sarjan voitto irtosi johdonmukaisella valmistautumisella: kilpailu oli tiedossa jo suunnitteluvaiheessa ja Forssan seudun kehittämiskeskuksen Heidi Cavén briiffasi: haluamme voittaa! Planex Oy onnistui toiveen toteuttamisessa, suunnittelijanaan Minna Mäenpää.