Rajoituksia lasten oleskeluun halleissa rakennus- ja purkuaikoina

Messukeskus kieltää jatkossa turvallisuussyistä alle 12-vuotiaiden lasten oleskelun halleissa rakennus- ja purkuaikoina. * * * Huomioithan, että emme salli lasten oleskelua halleissamme
Rajoituksia lasten oleskeluun halleissa rakennus- ja purkuaikoina

Uusi vuosi – uudet messut

Uusi vuosi 2023 kohta alkamassa ja jälleen uudet messut tehtävänä. Messukeskus tarjoaa jälleen jäsenille pysäköinnin ja kulkuluvat jäsenhintaan. Käy kurkkaamassa hinnat
Uusi vuosi – uudet messut

MESSU- JA SOMISTUSALAN LIITTO

Messu-ja Somistusalan Liitto Ry on 1962 perustettu alan ammattiliikkeiden yhteenliittymä ja riippumaton toimialajärjestö.

Liiton tarkoituksena on valvoa jäsenistönsä etuja, lujittaa ammattihenkeä sekä tuoda esille messujen merkitystä mediana.

Messu- ja somistusalan liiton yli 50 jäsenyrityksen erikoisaloina ovat mm. messu- ja näyttelyosastojen suunnittelu ja toteutus, messujen ja tapahtumien järjestäminen, myymäläsisustukset, somistukset, auto- ja ikkunateippaukset, mainoskilvet ja -opasteet sekä asiakastilaisuuksien kokonaisvaltainen järjestäminen.

Messuliitto on Tapahtumateollisuus ry:n perustajajäseniä

TULEVIA TAPAHTUMIA