KEMVIT JA SIEVIN JALKINE VOITTOISIA

Parasmessuosasto kilpailu 2017 | Finnclean-messut, Tampere MESSU- JA SOMISTUSALAN LIITTO PALKITSI MESSUOSASTOJA 12.05.2017 • Kuvat: Merja Ojala Messu- ja somistusalan liitto järjestää
KEMVIT JA SIEVIN JALKINE VOITTOISIA

MESSUILLA MARKKINOIDAAN KAIKILLE AISTEILLE

Huhtikuun alkupuolella luonnossa vasta odotellaan kevään merkkejä, mutta messuhalliin voidaan tuoda kukkivat kukat, puut ja pensaat luomaan kevättunnelmaa ja kesän
MESSUILLA MARKKINOIDAAN KAIKILLE AISTEILLE

KOIRAMESSUT 2017

Suomen suurin koiratapahtuma veti Messukeskukseen viikonlopun aikana huimat 46 000 kävijää. Olin kyseisten messujen ensikertalainen ja myönnettäköön, hieman ennakkoluuloinen tuhansien
KOIRAMESSUT 2017

Kuntamarkkinoilla järjestettiin Paras messuosasto -kilpailu

Raadissa oli Kimmo Levonen Smoy:sta, Jenni Kuokka Hahmo-toimistolta ja liiton edustajana Toni Kauppinen. Sarjoja oli kaksi: alle 10 m2 ja yli
Kuntamarkkinoilla järjestettiin Paras messuosasto -kilpailu

Toinen Paras messuosasto kilpailu Rakenna – sisusta – asu -messuilla, Kokkolan urheilutalolla

Kokkolan Rakenna-Sisusta-Asu -messuilla valittiin Paras Messuosaston kahdessa sarjassa: max 15 neliötä ja yli 15 neliötä. Valinnan suoritti raati, jossa olivat jäseninä
Toinen Paras messuosasto kilpailu  Rakenna – sisusta – asu -messuilla, Kokkolan urheilutalolla

MESSU- JA SOMISTUSALAN LIITTO

Messu-ja Somistusalan Liitto Ry on 1962 perustettu alan ammattiliikkeiden yhteenliittymä ja riippumaton toimialajärjestö.

Liiton tarkoituksena on valvoa jäsenistönsä etuja, lujittaa ammattihenkeä sekä tuoda esille messujen merkitystä mediana.

Messu- ja somistusalan liiton yli 50 jäsenyrityksen erikoisaloina ovat mm. messu- ja näyttelyosastojen suunnittelu ja toteutus, messujen ja tapahtumien järjestäminen, myymäläsisustukset, somistukset, auto- ja ikkunateippaukset, mainoskilvet ja -opasteet sekä asiakastilaisuuksien kokonaisvaltainen järjestäminen.

TULEVIA TAPAHTUMIA

22tamallday23NAVIGATE 2020Turun messukeskus